13 серп. 2010 р.

Загроза гендерної політики


Бог створив чоловіка і жінку різними, щоб перевірити їхню любов. Чоловіка Він створив першим, а жінку „з ребра Адамового” - другою. Новий Заповіт дає ідеальне вирішення відносин між чоловіком та жінкою: „Жінки, коріться чоловікам, як воно в Господі належить. Чоловіки, любіть жінок і не будьте прикрі супроти них”. (Кол. 3:18-19)
Відносини між чоловіком та жінкою, закладені в Святому Письмі, вирішило “поправити” людство. Серед сумнівних доктрин з’явилося таке деструктивне явище як фемінізм, що виразився у відповідній філософсько-світоглядній концепції та суспільно-політичному русі. Фемінізм має добре розроблену систему, в основі якої лежить ідея нівелювання християнських основ, як незручної ідеології, ревізія класичної історії філософії, етики та епістемології, які  нібито завідомо хибні, бо сформовані чоловіками.
Чим небезпечний фемінізм? Насамперед тим, що він порушує згадану новозавітну формулу вирішення відносин між чоловіком та жінкою, породжує неприродний стан конфронтації за статевою ознакою. Пропагована феміністками емансипація насправді призводить до того, що жінка починає виконувати неприродну для себе соціальну роль і при цьому втрачає власну органічність, тобто жіночність.
На жаль, сучасні жінки все частіше вибирають не ніжність та турботи, а працю, „самостійність”, кар'єрний ріст. Цьому сприяє видозміна фемінізму, що втілилася у теорії „ґендерної рівності”.  В Україні гендер подається, як рівність людських прав, охорона дітей, молоді і сім’ї.  Борці за „гендерну рівність” зазвичай апелюють до досвіду західних країн. Скажімо, в Верховній Раді України, на їхню думку, мало жінок, то ж вони пропонують прийняти закон, згідно з яким у парламенті їх має бути не менше 50 відсотків.
Слід згадати про ще один деструктивний наслідок культивування принципів „гендерної рівності”, а саме, про руйнацію такого фундаментального поняття як родина. Варто зазначити про несумісність образів емансипованої жінки і жінки-матері. Народження дітей, на думку феміністок, - це несправедливий обов'язок, покладений на жінку „експлуататорами”- чоловіками; жінка, за їхніми переконаннями, повинна виконувати ті ж соціальні функції, що й чоловік, а не сидіти вдома, народжувати та доглядати дітей.
Мало того, гендерна ідеологія твердить, що людина народжується двостатевою і сама може вибрати ким їй бути - чоловіком чи жінкою. Мета такої “теорії”: знищити в суспільстві природну інституцію сім’ї, просунути і легалізувати одностатеві збочення. За гендером дітям вже не дозволять батьків називати татом і мамою, в паспорті жінка може бути вписана як чоловік, і навпаки. Не дозволять використовувати зображення мами з дитиною на руках. Фактично, гендерна політика і ювенальна юстиція ще з садочків і початкових шкіл будуть з дітей формувати гомосексуалістів, лесбіянок та інших збоченців. Це політика сатани: пекло на землі і пекло після смерті. Ісус Христос хоче навпаки - раю на землі і після смерті.
То ж, нехай наше майбутнє не залежить  від якихось емансипованих повій чи феміністичних лесбіянок, а від вихованих в дусі християнства та патріотизму жінок, котрі будуть надійною підпорою своїм чоловікам та матерями для дітей. Так хоче Господь.
Марія ЯРОВА

0 Responses to “Загроза гендерної політики”

Дописати коментар