28 вер. 2009 р.

Як же сильно любить мене мій Ісус!


На початку осені 2004 року лікарі поставили мені невтішний діагноз: неспецифічний виразковий коліт. Почалося тривале медикаментозне лікування. Кожен його курс приносив незначне покращення, та далі знову був приступ, при чому, щораз важчий. Фахівці пояснили, що моя хвороба є невиліковною, подібною до цукрового діабету чи бронхіальної астми. Практично, я майже нічого не могла їсти, що б не викликало загострення.
Перше значне покращення мого здоров'я я відчула після реколекцій у Підгірцях влітку 2005 року. Там прийняла до свого серця Ісуса, віддала себе під опіку Пречистої Діви Марії, прийняла Духа Святого і через Нього - зцілення від своєї хвороби. Вже в час реколекцій пробувала практично все їсти, і в радості всім просто голосила: "Я здорова, я зцілена!"
Але в планах мого Господа було не тільки моє фізичне оздоровлення. Ісус протягом останніх чотирьох років зціляв мене духовно. Я часто приступала до Св. Сповіді, зреклася усіх забобонів, в Ім'я Ісуса переривала пута родинних гріхів і проклять, зростала у вірі. Паралельно відчувала щораз більші фізичні зцілення. В квітні цього року під час реколекцій я отримала Дари Святого Духа. Пригадую слова владики Самуїла, сказані з усмішкою: "Цей Дар вас буде зцілювати духовно і фізично." Зараз я можу споживати будь-яку їжу, бо всяка пожива є благословенна Богом. Свідчу на цілий світ з великою радістю: Ісус - мій Визволитель, найкращий Лікар душі і тіла. До слова, від медикаментів, які лікують виразковий коліт я відмовилася ще в 2005 році.
Добрий Ісус стоїть коло дверей кожного серця і стукає, поки ми не відчинемо. Стоїть терпеливо, ненав'язливо, з великою любов'ю і готовністю допомогти. Але тільки ми самі можемо відкрити Йому двері. А тоді Він покаже єдину правильну дорогу, поведе за собою. Я вдячна Богові, що не зразу одержала фізичне зцілення. Мусила робити кроки до очищення, покаяння і в результаті маю той великий скарб - Ісуса. Я відчуваю Його присутність в моєму житті, в моїй сім'ї, на роботі. Він промовляє до мене зі сторінок Святого Письма. Бере мою руку Своєю міцною батьківською рукою і провадить по життю, як малу дитину. Від мене ж вимагає двох умов: зречися сама себе, візьми свій хрест і йди за Мною (пор.Мк.8,34; Лк. 9,23).
Ще хочу сказати про піст і дію Божого Слова. Минулого року перед великоднім постом о.Самуїл в час проповіді заохочував людей постити: хто як може; наводив приклади оздоровлень і довголіття. Ці слова запали мені в серце. Я почула в собі Божий голос: "Пости на хлібі і воді", і зразу ж паралельна думка: "Який може бути піст при виразковому коліті?" Усе ж, я з вірою попросила в о.Самуїла окремого благословення на піст, пояснивши при цьому, що через приступи й хворобу можу мало яку їжу їсти. І я отримала це благословення.
Піст приніс для мене чудесні плоди. Господь зробив чудо. Я почала оздоровлюватися і побачила добрі зміни на своєму чоловікові. В час посту часто перечитувала деякі фрагменти зі Святого Письма: Дан .1,8-16; Лк.4, 1-4. Ісус 40 днів нічого не їв і не піддався на спокусу дияволові. Бо ж "не самим лише хлібом житиме людина". Ісус через своє слово давав мені силу, витривалість і радість. На моїй сім'ї наповнилися Слова із Святого Письма: "А щодо цього роду бісів, то його виганяють лише молитвою і постом" (Мт. 17,21). Цей "рецепт" я використовую і надалі. Коли маю якусь неміч або іншу біду, Дух Святий нагадує мені Боже Слово, яке провадить мене життєвими дорогами, вирішує всі мої проблеми. Яка то радість в житті, коли маєш Ісуса! Святий Апостол сказав: "Що око не бачило, що вухо не чуло, що і на думку людині не спало, те приготував Отець наш Небесний нам". А це Царство може мати кожний вже тут на землі. Бо воно є в нас. Про це нам провіщає Ісус, і це знає кожна душа, яка хоче мати Христа і жити в Ньому.
Галина

0 Responses to “Як же сильно любить мене мій Ісус!”

Дописати коментар